"Salih kul olmak yani insanın iyi kul olması güzel ama biz salihten öteye muslih kullarız, başkasını da ıslah eden kullarız. Bizim bir de o tarafımız olması lazım."
Yıllar önce okudum, karşıma çıktığı için meraklılarına yazmak istedim. Sherlock okumayı sevdiğim için almıştım. Ancak Arthur Bey’in kurgusu başarılı kaleminden çok uzak. Tabi ki yine aynı üslup ve içeriği beklemiyordum ama kendine has iyi bir polisiye muhtevaya sahiptir diye düşünmüştüm. Lakin alanındaki eserlere kıyasla yazarın kalemini başarılı bulduğumu söyleyemem. Tavsiye etmiyorum. Söyleyeceklerim bu kadar..
X. Y. Z.Anna Katharine Green · Tutku Yayınevi · 2013341 okunma