Kitap mükemmeldi. Kitabı Nevzat Tarhan hocamızı çok sevdiğim ve bilgisine çok inandığım için okumaya karar verdim. Başından sonuna kadar beni içine çekti.
Aşkın nasıl olması gerektiğini öğretti bir manada. İlerde aşık olduğumda da yeniden okumak isterim bu kitabı düşüncelerim aynı olacak mı diye şimdiden merak ettim.
Aşk TerapiNevzat Tarhan · Timaş Yayınları · 20141,084 okunma
Pişmanlık hayatın gerçeği;
nasıl yaşarsan yaşa, her zaman bazı konularda pişman olacaksın. Geçmişin bir kısmına takılıp, neden böyle oldu, diye suçlamaman gerek kendini. Geçmişi olduğu haliyle kabullenip bundan sonra
ne olabileceğine bakmalı insan.