Yoksa bağışlanmak böyle mi tomurcuklanıyordu?Gürültülü,patırtılı bir veda töreniyle değil de,eşyalarını sessizce toplayıp bir gece yarısı,habersizce sıvışarak mı?..
" Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir... Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun."