Hayatın en kolay parçası ölüm. Kısacık bir an, bir yaprağın düşmesi gibi...
Ölümün kolaylığı ve sadeliğiyle, sonuçlarının korkunçluğu arasındaki zıtlık bizi perişan ediyor. Ölümün kendisi ürkütücü değil, önü arkası bizi dehşete düşüren. Kalanların hissettiği özlem, o gitti ben kaldım diyerek içini yakan ihanet hissi, ölüme giden yolda ölecek olanın yalnız yürümesi, ona eşlik edemememiz, bütün bunlar bize ölümü dehşet verici gösteriyor..