Sümeyra

Sümeyra
@____Sumeyra_____
Dünya bensiz de Dünya'ydı darılmadım... MESAJ ATMAYINIZ!
"Kendimiz dışında nereye koştuysak, gurbette kaldık..." 🌿
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanların Utanması Gereken Şeylerle Gurur Duyduğu Bir Zamanda Yaşıyoruz...🥀
Bir çiçekle bahar olmaz Ama her bahar bir çiçekle başlar! Bu söze inanlardanım.🪷
Zor zamanlardı... Odama geçip, kendimi bile kendimden saklayarak ağladım zamanlardan bahsediyorum... Ağlamak, her zaman rahatlamaktı benim için, çünkü biliyordum ki; ben ağlarken ne kadar rahatlıyorsam, ağlatanlar da bir gün o kadar rahatsızlanacaktı. Düştüm dediğim her yerde, biraz daha ayaktaydım ve tek başıma sildiğim her gözyaşında, ilahi adaleti hatırladım. Şimdi mi? Düzeliyor artık bir şeyler ve ben kendime geliyorum. Ağlatıp giden herkesin, ağlayarak geri döndüğünü görüyorum. Bu arada, bir şey hatırlatmak istiyorum; onsuz yaşayamam dediğim kim varsa, onlarsız daha bir güzel yaşıyorum. Bu cümleyi benden çok duyacaksınız artık; İYİLEŞİYORUM!