Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Li vê erdnîgariyê helbestkarî zehmet e. Kijanê binivîsim? Jana evînê, an jana gel? Bu coğrafyada şair olmak zordur Hangisini yazayım? Aşk acısını mı, halk acısını mı?
Sayfa 21·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah dua'sında ısrar edenin, hayalini nasip eder. Sakın vazgeçme🌼
Din
Uçurtma Avcısı'nda Hosseini; "Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok" der. Dünya da öyle değil mi? İnsan çok ama "insanlık" yok.
1000k
Anladım ki bu hayatta hiçbir şeye sahip değiliz.
İnsan
Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık! Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin, onlara yeniden kavuşursunuz.
1000Kitap