Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Acı, kan ve gözyaşı ile dolu bu yıllar, o yaralı dil ile ağıdın, destanın, hüzünlü kelamın en fazla yaratıldığı, söylendiği yıllardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kılam ve kelam günü olan Newroz'da genç kızlar ve erkekler, kolkola govende durdu, o güne, geçmiş zamanlara ait türküler, destanlar söylendi.
Sayfa 79·Kitabı okudu
1000Kitap
Bir insan birine yüzlerce kez veda edip de Bir kere bile ayrılamayabilirmiş...
İnsan
Kabul olacağı vakitte, duânın en güzeli düşsün dilinize...
Din
Hiç kimsesiz ülke
Düşünebiliyor musun Apareka, Çocukları bakışlarından vuruyorlar. Çocuk ölüyor ama, Bakışları dip diri. Böyle bir coğrafya burası; Kimsesi olmayanların Hiçkimsesiz ülkesi.
1000Kitap