Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Dünya güzel mi?.. Yok canım, düpedüz yalan bu!... Bütün güzellik, sevinç dolu olduğu sürece kendi yüreğimizden geliyor. Sevinç uçup gittiğinde dünya mezarlığa dönüyor. Panait Istrati
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.. Nazım Hikmet Ran
Belki de çok erkendi...
Hayat ve İnsan
06.47
Ne demişti Cahit Zarifoğlu; Çocukluğum beni çabucak terkettiğinde anlamıştım. Dünya acımasız bir misafirhaneydi.
Anlatacak başka dengbêjlerim yok. Yenilerini de bulmam olanaksız. Hepsi öldü, hepsi ölüyor.