Bazen kendi kendine soruyorsun, her şey başka türlü olsaydı pişmanlıkların ortadan kalkacak mıydı? Her şey başka türlü olsaydı, yine de derin pişmanlıklar yaşayacaktın, kendini kandırmanın faydası yok.
Onunla birlikte kaybolmaya cesaretin var mı?
Cesaretin var mı, onunla birlikte, bildik dünyaların, bildik sözlerin dışına çıkmaya?
Buna mecalin var mı?