100 sene nasıl mı geçti? Size şu kadarını söyleyeyim, 1 saniye ile 1 asır arasındaki fark abartılıyor. Ve... mazide kalan her şey kısa sürmüş demektir.
Biz yetimler intikam iştiyakıyla doluyuzdur. Dehşeti dengelemeye yatkınızdır. Başkalarının öçlerini de almaya hevesleniriz. Yetimlik bize kanlı doğaçlamalar yapma cüreti verir. Suçlamakla ya da suç işlemekle kaybolmayan bir masumiyet imtiyazına sahibizdir.
Cehenneme giden yol iyi niyet taşlarıyla döşelidir, derler ve bunun doğru olduğunu biliyorum. Acı tecrübelerimle biliyorum. Ancak neden olduğunu, neden iyilik yapmaya çalışmanın çoğunlukla kötülükle sonuçlandığını bilmiyorum. Bu benden daha akıllı olanların bileceği bir şey sanırım.