Daha ne kadar susacağız günahsız bebekler açlıktan ölürken ?
Daha ne kadar devam edeceğiz hayatı yaşamaya , boykot ürün almaya orada insanlar yerden un toplarken ?
Uyanın artık gerçekten yanı başımızda oluyor bunlar hepimiz aynı dünyayı paylaşıyoruz. Biz yaşamıyoruz diye bize sorulmayacak mı bu zulüm, mazlumların bu hâli ? Sessiz ve tarafsız kalmak da bir nevi destek olmaktır. Boykot edin, boykota teşvik edin ve benim yapmamla ne oluyor demeyin, çok şey oluyor.