flaneur

flaneur
@__komorebi_
şiirleri ve çiçekleri seven biri
Daha ne kadar susacağız günahsız bebekler açlıktan ölürken ? Daha ne kadar devam edeceğiz hayatı yaşamaya , boykot ürün almaya orada insanlar yerden un toplarken ? Uyanın artık gerçekten yanı başımızda oluyor bunlar hepimiz aynı dünyayı paylaşıyoruz. Biz yaşamıyoruz diye bize sorulmayacak mı bu zulüm, mazlumların bu hâli ? Sessiz ve tarafsız kalmak da bir nevi destek olmaktır. Boykot edin, boykota teşvik edin ve benim yapmamla ne oluyor demeyin, çok şey oluyor.
Filistin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
23 Nisan
Ve bu dünyanın ne kadar fâni olduğunu bir kere daha anladı insan.
Din
Bir Bahar Mektubu
(...) Sen yonca tarlasında bir gelincik gibiydin. Bense Onu bulmaya çalışan yaramaz bir çocuk. Kaçtın, kovaladım. Durdun, durdum. Adımlarınla adımlarımı uyumladım. Kalp kalbe karşı dediler, hiçbir zaman yüz yüze gelmemiştik oysaki. Kalplerimiz karşılaşmamıştı. Bizimkisi, ruhani bir bağdı. Görünmez bir ip ya da. Ben de o ipin cambazı...
Edebiyat
Bir şiir insanı bu denli duygulandırabilir miydi ? İçeride esen kasırganın ardında narin bir ruh, niçin bu kadar dizginlenmişti ? Oysa en sert fırtınalar birden gelirdi Aynı nereden geldiği bilinmeyen o ilhamlar gibi...
Edebiyat