Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni.Alışkanlıklarımı, özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kutlu ibadet namaz, selamla bitti. Çünkü namaz ile selamete erdik, kalbi huzura erdik, dünyevi buhran ve streslerden, uhrevi azap ve gazaptan kurtulmayı umduk.
Tekbir, en büyük Allah, demektir. Tekbirle, Allah'ın dışındaki tüm büyüklüklerin çok küçük kaldığını görüyor, O'nun büyüklüğünün yalnızca O'na has bir büyüklük olduğunu vurguluyoruz. Namaza bu cümle ile başlayarak adeta "Evvel Allah" diyoruz ve O'nun huzurunda O'nun ölçülerine göre yaşayacağımıza söz veriyoruz. Başlangıç tekbirini getirirken de elimizin tersiyle Allah'tan başka tüm her şeyi arkaya atıyor, masivanın geri planda olduğunu söylüyoruz. Tekbirden sonra da O'nun kelamından okuyarak dilimizin ve O'nun huzurunda durup O'na boyun eğerek bedenimizin O'nun emrinde olduğunu ilan ediyoruz. Artık bunları söyleyen bir kimse, namazda ve namaz dışında O'na karşı gelebilir mi? O'na karşı büyüklük taslayabilir mi? O'ndan başkalarını O'na eş ve denk tutabilir mi?