erva

erva
@__night
Sonra içimde bir şey kırıldı ya da bozuldu. İşte o zamandan bu yana hiçbir işe yaramaz oldum. Hermann Hesse
Reklam
Dünyanın acı bir tadı vardı. Eziyetti yaşamak. Hermann Hesse
Söylemek iki türlü olur: Konuşarak ve susarak.
Birbirimizi tanımadığımız için anlaşmayı becerebiliyoruz hala.
Ruhumun tıpkı bugünkü gibi olduğu günlerde, nasıl da hayatın hırpaladığı o acı içindeki çocuk olduğumu tüm bedenimle hissediyorum.
Reklam