erva

erva
@__night
Birbirimizi tanımadığımız için anlaşmayı becerebiliyoruz hala.
Reklam
Ruhumun tıpkı bugünkü gibi olduğu günlerde, nasıl da hayatın hırpaladığı o acı içindeki çocuk olduğumu tüm bedenimle hissediyorum.
Doğduğumuzda konuşmayı bilmeyiz ve kendimizi nasıl ifade edeceğimizi bilmeden ölürüz. Hayatımız konuşamayanın sessizliği ve anlaşılmayanın sessizliği arasında akıp gider…
beklemeden yaşayacaksın: en çok beklediğinin de, gelse bile bir gün, hiçbir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek... Oruç Aruoba