Yine uzun bir gece ve ondan da uzun bir yol
Hiç sıkılmadan seni düşlüyorum
Bir bakıyorum muhabbetlere dalmışız
Sonra gülüyorum kendi kendime
Düşlerde bile güzel seviyorsun ..kim bilir
Gerçekte nasıl
Gel derim ben ,sen bakma bana.
Sevgiyi özlemle öğrendim .
Ben seni sonbaharda gördüm,
Lavantada içme çektim.
Öyle ya varsın sen gelme .
Ben aşka seni beklerken vardım.