Ahmet

Ahmet
@_ahmt_
Pınar Gültekin
hiç şiir okumamış gibi kötüsünüz, bir köpeğin başını hiç okşamamış, hiç bayram şekeri dağıtmamış, çocukla çocuk olmamış gibi kötüsünüz! sevinince kötüsünüz, korkunca kötüsünüz, korkunçca ve korkakça kötüsünüz!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
12 günde okudu
·
2020 24. kitabı
İskender Pala
8.1/10 · 23,5bin okunma
Yanında kalmayacağın bir kalbe , Sakın dokunma .. Sen bir görümlük bahar dersin , Geride koskoca bir kış kalır… Nazım Hikmet
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var.
"Hiçbir din yasaklamamış aşkı, hiçbir bilge yahut öğreti de. Ama biz kendimize yasaklamışız"