Zorla da olsa 51. sayfaya kadar okuyabildim. Yazarın akıcılığına ve anlatım tarzına bir diyeceğim yok, fakat yazarın kitapta türklere ve islama karşı takındığı tavrın hakaret ve aşağılamadan ibaret olduğunu düşünüyorum, ayrıca kurgusal edebi tür adı altında okuyuculara yalan yanlış tarihi bilgiler sunduğu kanaatindeyim, bu yüzden daha fazlasını okumayacağım (daha fazla uzatmamak için kitaptan, bu fikirlerimi destekleyecek alıntı yapmayacağım). Bunlar benim şahsi görüşlerim, kitabi okuyup beğenen insanlar var, herkesin görüşüne saygı duyarım. Kitapla ve sağlıcakla kalın...