Alperen

Alperen
@_akir
Bir kişiyle sohbet etmek neyse, yazdıklarını okumak onun yarısına tekabül eder.
"Boşver abi" dediler, "fazla ileri gitmez." Deniz sığ idi, bütün manto suyun içinde kaybolduğu zaman kıyıdan çok uzaklaşmıştı. Fazla ileri gitmişti, yanılmışlardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bedava yaşıyorlar bu ülkede" ... "Paramızın değeri de bu yüzden düşüyor abi"
Eğer bir hikayeyi anlatıyorsan, ondan hâlâ kurtulamamışsın demektir. Paulo Coelho

Alperen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2022 12. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 9bin okunma
Ben bahtsız mıydım? Değil. Ben ümitsizdim