"Tabii ki kitabın ne demek olduğunu sordum ona .
"İyi bir kitap bize bütün dünyayı hatırlatan bir şeydir, "dedi ."Belki her kitap öyledir, öyle olmalıdır. "Biraz sustu."Kitabın kendi içinde olmayan, ama varlığını ve sürekliliğini kitabın anlattıklarıyla hissettiğim bir şeyin parçasıdır kitap,"
dedi"