Seriyi sosyal medyada çok görüyordum ayılıp bayılıyorlardı. Hakları varmış
Açıkçası ilk kitabı bitirdiğimde devam etmeyi düşünmedim çünkü beni çok etkilememişti. Eğer size de öyle olursa sakın bırakmayın çünkü 2 ve 3.kitabı bir günde okudum. İlk kitap daha durgun geldi diğerlerine göre. Fakat sonradan o kadar sarıyor ki. Bayıldım.
Jude özellikle mükemmel bir karakter. Güçlü, savaşçı ve zeki kadın karakterleri seviyorsanız yüzde yüz okumalısınız.
Yer yer heyecandan dikeldim yer yer mutluluktan bacaklarımı teptim kısacası beni kafesine almıştı kitaplar. Elimden bırakamadım. Karakterlere ve evrene bağlandım ve bitmesini istemedim.
Sahiden söylendiği kadar güzel olan kitaplar az ve bu seri kesinlikle şöhretini hak ediyor.