Kitabı o kadar beğendim ki sonunda neredeyse ağlayacaktım. Eski hikayeleri okumak daha etkileyici geliyor. Talat ve Fitnatın aşkı beni etkiledi . Son kısımlarda Fitnatın evlendirildiği Ali Beyin aslında babası çıkması da hikayenin en şaşırtıcı kısmıydı.