📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok kısa fakat çok etkileyici bir roman.hikaye gerçek diye okumuştum.sakar bir küçük kız.sürekli düşüyor kaza yaşıyor.ama temelindeki aile içi istismar,psikolojik ve fiziksel şiddet müthiş bir oyunculukla gizleniyor.manipülasyon ustası ebeveynler bi lokmacık kızı koca dünyaya sığdıramamışlar.bunların bir yerlerde yaşanıyor olması kalbimi çok acıtıyor.hikaye anneanne,teyze,öğretmenler,sosyal hizmet görevlilerinin ağzından kısa kısa anlatılıyor.yani herşey apaçık ortada fakat bu ihmalkarlık,saçma sapan prosedürler dünyanın her yerinde mevcut.çocuğa defalarca soruluyor “ne oldu?”cevap hiç değişmiyor.”ben sakar bir kızım”