Bekir

Bekir
@_bkrts1
Sevgi dolu değilim, nefret dolu da. Barışçıyım, biraz da savaşçı. Biraz güçlüyüm, biraz zayıf. Biraz iyiyim, biraz kötü… İyi? Kötü? İnsanım! W. Shakespeare 》Kafasına göre şair. 》Kalemine göre yazar.
Hayatının geri kalanını birisiyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanının mümkün olduğunca çabuk başlamasını istersin. -When Harry Met Sally (Rob Reiner, 1989)
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan olmadıktan sonra güzel göz , güzel kaş, sırım gibi bir boy herkeste var. İnsan dediğin yüreğiyle, inceliğiyle insan olmalı. Yaşar Kemal
Edebiyat
Senin bir havan var beni asıl saran o Onunla daha bir değere biniyor soluk almak... Cemal Süreya
Edebiyat
Halbuki ben ne kadar saçma olursa olsun yan yana bulunduğumuz zamanın durup kalmasını, asla bitmemesini temenni ediyordum.  Sabahattin Ali
Edebiyat
"Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..." Oğuz Atay
Edebiyat