📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bilirsin ki herkes gitmeleriyle meşhurdur, bak işte yeniden baş başayız. Ben yeniden yazıyorum; yorgunluklarımı yazıyorum, yarınsızlığımı yazıyorum, kaybolan çılgın neşemizi, geç gelen farkındalığın acısını, pişmanlıklarımı yazıyorum; elimden başka da bir iş gelmez, bunu en iyi sen biliyorsun."
Düşünceyi kutsayan bir çağa denk geldik. Ne varsa kararlarımızın sonucu sanıyoruz. Her şey beyinde olup bitiyor diye aldanıyoruz. Hâlbuki şair "Bir kalbiniz vardır, onu tanıyınız." diyor. Tanısak bileceğiz aslında her şey başta değil. Böyle böyle baş olma sevdalarımız da bitecek belki. Kırıcılığımız azalacak, yıkıcılığımız bitecek. Kolay vazgeçmeyeceğiz sevdalarımızdan, hızlıca eskitmeyeceğiz sevgilerimizi. Zorluklara dayanma gücümüz olacak, "mihneti kendine zevk edebilecek" hünerlerimiz.