Bayramımız bol amma, gerçek şenliğimiz yok
Biz çoktan yitirmişiz eski benliğimiz yok
Huzurumuz kalmadı, can güvenliğimiz yok
Bin düşmana bedeldi oysaki bir tanemiz
Gelişiyor maşallah az gelişmiş ülkemiz
Bu da böyle bir örnek:
Random erkek kötüleyen kadın paylaşımları görüyor musunuz siz de? Peki ya onlara yorum yaparsanız ne oluyor biliyor musunuz? Ben defalarca yaşadım. Şimdi vereceğim örnekte bir de "mahalle abisi" var.
Öncelikle içeriği yalnızca "yoo bence öyle değil, şöyle" şeklinde olan bir yorum yapıyorum. Sonra kadın, "ama ben şöyle erkek için dedim" gibisinden bir şey diyor. "Ben de fark etmez ki; şöyle örneği var" şeklinde yazıyorum. Ne bir küfrüm ne bir hakaretim olmasına rağmen, prenses "rahatsız oluyor"... "Ay şu kişi böyle düşünür, bu kişi böyle düşünür, size ne be!" li filan konuşuyor. Ben de diyorum ki "bu paylaşım benim yorum yapmama açık ise fikrimi belirtiyorum." Aslında"peki bence öyle değil" deyip geçse yeterli. Ama bir yandan tartışmaya çekip bir yandan da verdiğim her cevap küfürmüş gibi, "ay rahatsız oluyorum yazmayın" tarzı şeyler görüyorum. Gülüp geçerim, normalde aynen der geçerim ama bir yandan da söylediklerimin saçma olduğu hiçbir karşı argüman sunulmadan söyleniyor ve asıl "ilk" yorumum siliniyor. Bir taraftan da bizim mahalle abisi yorumlara gelip erkeklik taslıyor. "Sokarım"lı "koyarım"lı laflarıyla beraber güya 'kızı rahat bırakmamı' istiyor. Beyefendiye diyorum ki yine "engelleyebilir kendileri, problem yok" ama "bayan" (artık ona bayan diyeceğim) engellemeyip tartışmayı uzatıyor. Ben tartışırım benim için problem yok ki... Saygı çerçevesinde herkesle tartışırım ama "fikirlerini empoze etmeye çalışmak" ile filan itham ediliyorum. Ben de diyorum ki "Ee evet" zaten empoze etmeye çalışmak için konuşuyor bütün insanlar. Bu arada Mahalle abisi @Urazzq isimli kişinin bana karşı küfürlü, tehditli yorumları sürüyor. Konuyu anladınız. Buradan sonrası iki bomba haber:
1) Bayan kişisine diyorum ki "bak adam nasıl konuşuyor" ne dese
Bu da böyle bir örnek:
Random erkek kötüleyen kadın paylaşımları görüyor musunuz siz de? Peki ya onlara yorum yaparsanız ne oluyor biliyor musunuz? Ben defalarca yaşadım. Şimdi vereceğim örnekte bir de "mahalle abisi" var.
Öncelikle içeriği yalnızca "yoo bence öyle değil, şöyle" şeklinde olan bir yorum yapıyorum. Sonra kadın, "ama ben şöyle erkek için dedim" gibisinden bir şey diyor. "Ben de fark etmez ki; şöyle örneği var" şeklinde yazıyorum. Ne bir küfrüm ne bir hakaretim olmasına rağmen, prenses "rahatsız oluyor"... "Ay şu kişi böyle düşünür, bu kişi böyle düşünür, size ne be!" li filan konuşuyor. Ben de diyorum ki "bu paylaşım benim yorum yapmama açık ise fikrimi belirtiyorum." Aslında"peki bence öyle değil" deyip geçse yeterli. Ama bir yandan tartışmaya çekip bir yandan da verdiğim her cevap küfürmüş gibi, "ay rahatsız oluyorum yazmayın" tarzı şeyler görüyorum. Gülüp geçerim, normalde aynen der geçerim ama bir yandan da söylediklerimin saçma olduğu hiçbir karşı argüman sunulmadan söyleniyor ve asıl "ilk" yorumum siliniyor. Bir taraftan da bizim mahalle abisi yorumlara gelip erkeklik taslıyor. "Sokarım"lı "koyarım"lı laflarıyla beraber güya 'kızı rahat bırakmamı' istiyor. Beyefendiye diyorum ki yine "engelleyebilir kendileri, problem yok" ama "bayan" (artık ona bayan diyeceğim) engellemeyip tartışmayı uzatıyor. Ben tartışırım benim için problem yok ki... Saygı çerçevesinde herkesle tartışırım ama "fikirlerini empoze etmeye çalışmak" ile filan itham ediliyorum. Ben de diyorum ki "Ee evet" zaten empoze etmeye çalışmak için konuşuyor bütün insanlar. Bu arada Mahalle abisi @Urazzq isimli kişinin bana karşı küfürlü, tehditli yorumları sürüyor. Konuyu anladınız. Buradan sonrası iki bomba haber:
1) Bayan kişisine diyorum ki "bak adam nasıl konuşuyor" ne dese