"Anılar önemlidir. Anılar, yaşananları hatırlatır. Yapılan kötülükleri ve iyilikleri, acıları ve mutlulukları. Anılarını unutursan, yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder."
"Vay canına, Yunan tanrıları da en az insanlar kadar zalimmiş" diye homurdandı, okumayı bitiren Tobias.
"Çünkü onları, insanlar yarattı" diye yorumladı Yıldız.
"Kendi içlerinde ne kadar vahşet, ne kadar zalimlik varsa hepsini onlara yüklediler."