Elindeki iki taştan birini denize atarsan geriye bir taş kalır. İki ağaçtan biri kurursa geriye bir ağaç kalır. Ama aşık olan iki kişiden biri giderse geriye yarım kişi kalır...
İnsan koşullanmalarla yaşar . Yani çevre tarafından koşullandırılmıştır. Ailemiz bize kim olduğumuzu söyler, çevremiz bize kim olmamız gerekiyorsa öyle davranır, eğitim hayatımızda olmamız gereken kişiye dönüştürülmek için eğitiliriz. Aslında sadece bunlar değil dini düşüncelerimiz , kurduğumuz hayaller bile toplumun istediği şekildedir.