Əfiş

Acının şiddetli oluşu değil, sürekli oluşu yoruyor bizi Oğuz Atay
Duygularım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseyi sevmeyecek kadar yaralısın sanmıştım, yanılmışım. Sen sadece beni sevmemişsin. Oğuz Atay
Acı
Nerelisin sözüne, Avazım çıktığı kadar. "Yaralıyım" diyorum... Kimsenin umurunda olmuyor. Ve hiç kimse çıkıp, " Ben de oralıyım," demiyor...
Duygularım
Hayat nasıl gidiyor? Yaşayan birine sor.
Duygularım