Ya da yollar, yollar, yollar boyunca Bastırıp dursam mı yarama ellerimi?
O kadar kolay değil unutmak Ölüm bile istemez olur adamı gün gelir Son anda göze ilişen bir çiçek, Uzaktan duyulan bir çocuk sesi
Çözemediğim bir şeyler var hayahmda Sanki ilk benim duyduğum garip, anlatılmaz duygular Sürse daha ne kadar sürer bu, bilmiyorum Ölümü ve hayatı yan yana düşünmesini ne zaman öğrenir çocuklar?
Özleyip de vardığım her yerden, hemen kaçsam diyorum Ne aradığımı biliyorum, ne de bulduğumu Bilmem neresinde yanıldım ben bu hayatın?
Yüreğimi kabartan o sevinç, şimdi sonsuz bir acı oldu.