Sedat

Sedat
@_eldrithcarrow
"Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil. "
Burda neden hiç bir konu üzerinde tartışılmıyor? Garip 🤷‍♂️
Reklam
" Uyandığımda ilk baktığım şeyin telefon değil de, senin gülüşün olduğu sabahlar da olacak elbet. "
İyi geceler.
" Güneş senden daha sıcak, gökyüzü daha geniş, ilkbahar rüzgarları daha cana yakın değildir. "
" Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi; fakat yokluğu müthişti. "
" En çok yağmuru severim ben. Yağmur darılmaz mesela; ne üstüne basana, ne de şemsiye açana... Ve herkese eşit yağar. " Can YÜCEL