Sedat

Sedat
@_eldrithcarrow
"Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil. "
İyi geceler.
" Güneş senden daha sıcak, gökyüzü daha geniş, ilkbahar rüzgarları daha cana yakın değildir. "
Reklam
" Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi; fakat yokluğu müthişti. "
" En çok yağmuru severim ben. Yağmur darılmaz mesela; ne üstüne basana, ne de şemsiye açana... Ve herkese eşit yağar. " Can YÜCEL
Aşk
" Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin. "