Yeryüzünde yaşayan herkes farklıdır çünkü insanlar, farklılıklarıyla var olur ve bir tabutun içine ne kadar çok var olduysa o kadar çok sığdırır düşüncelerini, sonra da yok olur.
Herhangi bir canlıya zarar vererek yaşamaya, yaşamak diyebilir miyiz?Hani derler ya , insanların özgürlüğü bir başkasının özgürlüğünü ihlal edene kadardır.
Bunu şöyle düzeltsem olmaz mıydı? İnsanların yaşadığı hayatların sınırı,bir başkasının yaşama hakkını elinden alana kadardır. Zihnim,o cümlenin yanına bir cümle daha ekledi. İnsanların yaşadığı duyguların sınırı,bir başkasının duygularını hastalıklı bir şekilde ihlal edene kadardır.