Bir çocuğun kaleminde büyüyor hayaller, umutlar gelecek. Ve bir yetişkinin silgisiyle küçülüp yok oluyor filizlenen umutlar,hayaller. Nasıl kolay yok ediyorlar filizlenmeye başlayan her şeyi...Neresi büyüklerimizin izini süreceğimiz doğru, adaletli, gerçek yol... Nerede çocukların tebessümleri, nerede çocukların hayalleri?