"Gölge Işıktan bîhaber. Kendine hayat veren, kendini var eden ışıktan habersiz. Gölge kendi hikayesini bilmiyor, ışığı anlatamıyor. İnsan da başkalarının hikâyesini görüyor, okuyor, yazıyor ama kendi hikâyesini anlatamıyor
Altını çizmezse sanki kitap ve yazar ona kendini açmazmış gibi düşünürdü. Üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin o kitabın kapağını gördüğünde ondan muhakkak bir şeyler hatırlardı.
Diyor kitapta da...
Altı çizilecek, yüreğe dokunan, hayatın içinden samimi cümlelerle dolu bir kitap.Tekrar tekrar okunabilecek ruha iyi gelen öyküler...
İyi okumalar