📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Z kuşağının iletilerini, paylaşımlarını genel olarak küçümseyen, garipseyen bir çok insan gördüm. Siz o yaşlardan geçmediniz mi? Ben o yaşlardan geçtim. Empati kuruyorum o yaşlarda 1000 K olsaydı onlardan farklı olarak neler paylaşırdım. Burada da özgürlük var isteyen istediğini yazar,çizer rahatsız olan da engeller geçer. Kuşak çatışması beni çok rahatsız ediyor. Onlar bu geleceğin umut Işıkları. Lütfen daha olumlu yaklaşıp onların Işıklarını söndürmeyin.