“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
Fakat ben bu satırları sadece kendimi tahmin etmek için yazıyorum yoksa kendime bile açıklamakta zorlandığım şeyleri başkaları için anlaşılır kılma niyetinde değilim.