ғαтмα

ғαтмα
@_ftma_
Eksiklik hayatta değil, zihinlerimizin içinde.
Kendi sorunlarının üstesinden gelemiyorsa, başkalarına nasıl yardım edebilirdi ki?
Alıntı
Reklam
Şu sonsuz, şu yıldızlı semanın altına, Kazın mezarımı, gömün beni oraya. Mutlu yaşadım, öldüm yine mutlulukla, Vasiyetim var size buraya yatarken. İsterim taşıma kazınsın şu dizeler: İçinde yatanın özlemiydi bu makber; Avcı dağdan buradaki evine iner, Denizci yine bu eve döner denizden.
Alıntı
Beni kendim olduğum için istiyor olamazlar çünkü hâlâ eskiden istemedikleri kişiyim.
Alıntı
Ama eğlencenin ardından gelen tepkisi, yalnızlığının yarattığı sıkıntıydı.
Alıntı
Annemin isteklerine karşı çıkamayacak kadar zayıf olduğumu kabul ediyorum.
Alıntı