Fatmanur

Ulan ne idaresi, ne biçim idare? Cezaevinde, dışarda satılması yasak olan eroin, afyon, esrar serbest satılır, tabanca, bıçak içeri serbest girer, herifler hâlâ idare ediyorlar... Yahu, olmayanı idare etmek bize mahsus be...(..) Bizim üstümüze dünyada idareci yoktur arkadaş. Baksanıza, demokrasi yok ama, demokratik idare var be!..
Sayfa 200·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
hatta ülke yönetmek için..
"..ben sana okula gitmedim diyorum..." dedim. "Ben de sana bu yüzden büyük işler düşünüyorum ya," dedi, "hatta vali bile olmak için, hatta elçi bile olmak için diploma gerekmez de, mahalle bekçisi olmaya kalksan diploma ister."
Sayfa 134·Kitabı okudu
"bikez benim deli olmam olanaksız. Çünkü ben ölmüşüm. Deliler de ölür ama hiç ölüler delirir mi?"
Kimi zaman yakama yapışıp yaşıyorsun diyorlar. Ama benim bir işim düştü mü, sen yaşamıyorsun, şehit düşmüşsün diyorlar. Yaşıyor muyum, yaşamıyor muyum, ben de anlayamadım.
.. Ölümden de korkmam, er geç ölür insan. Ölmemek elimizde değil ki bizim: İyi yaşamamak beni tek korkutan.