"O karanlıktan korkar, " diye fısıldadı Gürkan ağlaya ağlaya. " Bakmayın onun cesur göründüğüne, her gece ışıklar açık uyumak isterdi. Tabutun içi çok karanlık, bunu ona yapmayın"
"Yüzmeyi çok seviyorum" dedi Korel gülümseyerek. "Yazın yüzmeye gidelim mi?"
"Gidelim, ben çok güzel yüzüyorum, sana da öğretebilirim"
Korel gülmüştü " Ben de güzel yüzerim, Turuncu"
"Benim kadar olamaz"
" O halde , boğulursam kurtarırsın beni , olur mu?" demişti alayla
Kahkaha atıp "Elbette kurtarırım, boğulmana izin vermem"
Korel Erezlinin boğulmasna izin verdim