Dört elle sarıldığımız birçok kıymetlerin; uğrunda, sahici bir insan gibi kalbimiz ve kafamızla yaşamayı feda ettiğimiz binlerce sözde mühim şeylerin ne kadar kolay fırlatılıp atılabileceğini bana öğreten Yusuf! Benden de sana selam olsun...
Kitaba ilk başladığımda bu ne dedim. Alışık olmadığım şekilde çok karışıktı. Ama okudukça daha çok okuyasım geldi. Elimden bırakamadım ve 1 günde kitabı bitirdim. Gerçekten her bakımdan güzel yazılmış bir kitap . Kitabın sonuna kadar herkesten şüpheleniyorsun ama kim olduğunu tam bilemiyorsun.
Net olarak şunu söyleyebilirim: "Okunmaya değer bir kitap."