Sana illa bir şiir mi yazmam lazım çay demlesem olmaz mı ? :))
Sanatımızı icra ediyoruz...
Yavuz bahadıroglu ve İskender pala kitapları düşkünü
@guldiyebirisiii
Ümidi olan ağlar, ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet; nisan yağmuru müjde ve neşe; gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir. Modern çağda bu kavramları da kaybettik; ağlamayı olumsuzladık, negatif kodladık, ağlamamak lazım, ağlamak zayıflıktır gibi çok berbat bir anlayış bu. Olur mu hiç ağlamayan gülemez ki zaten. Gülmek ağlamanın ta kendisidir, madalyonun biri bir yüzü, biri bir yüzüdür.