Gri

Herkesle birlikte gülüyorum durumuma. Daha doğrusu güler gibi yapıyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat bu; Her şey olacağına varırdı
Kendi kendime dedimki; “Yaşamaya devam etmek zorundasın.”
Sanırım biraz sesizliğe bürünmemiz lazım. Daha sakin sokaklarda yürümeli, daha az insanla görüşülmeli, daha kalın paragraflar ile temaşa etmeliyiz. Bu kalabalıklar bize pek yaramadı. İnsan bir kaç demlik çayın altını ve birkaç eriyip biten mumu da kendi için yakmalı..
İnsan ve Duygular