📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gogol ile tanışmak için harika bir seçim oldu. Dostoyevski'nin "Hepimiz Gogol'un Palto'sundan çıktık" sözü üzerine alıp okudum. İçinde barındırdığı öyküler kullandığı eleştirel mizahi dil güzel bir okuma yolculuğu sunuyor. İnsanı bazen güldüren, bazen korkutan bununla birlikte düşünmeye ve sorgulamaya yöneltilen bir anlatım. Ben en çok Palto'yu beğendim. Palto, o kadar tanıdık o kadar bizden ki... Gogol'ün, görmezden gelinen, horlanan sessiz yığının içinden sıradan bir insanın umutsuz mücadelesini anlattığı öykü.. Bir Delinin Ani Defteri de güzeldi. Portre öyküsü bana Dorian gray'in portresi romanını hatırlattı ve beni onun kadar etkiledi. Burun mizahi açıdan zevkle okuduğum, beni güldüren güzel bir öykü'ydi. Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim.