İnsanın belli başlı iki günahı var, öbürleri bunlardan çıkar: Sabırsızlık ve kayıtsızlık. Sabırsızlıktan Cennet'ten kovuldular, kayıtsızlıktan geri dönmüyorlar. Ancak belki de belli başlı sadece bir günah var: Sabırsızlık... Sabırsızlıktan kovulmuşlardı, sabırsızlıktan geri dönmüyorlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Khaled Hosseini'nin bir solukta okunan, üzerinizden etkisini atamayacağınız eşe dosta tavsiye edilesi bir roman. Afganistan'da çocuk olmak bu kadar etkili bir dille anlatılabilirdi. İnsanı adeta alıp Afganistan'ın orta yerine bırakıveriyor.Herşey sevgi üzerine kurulmuşken neden bunca kötülük, adaletsizlik.Okurken belkide göz yaşlarınızı tutamayacaksınız. Bir o kadar sizi alıp götüren bir kitap okumaya değer.Kitabı okuduktan sonra filminide izlemenizi tavsiye ederim.