"Ne olduğu belli değil mi Başkomserim?" Ali'ydi sözümü kesen. "Siz devlet olarak tacizcileri engelleyemiyorsunuz, o yüzden bu işi biz yaptık diyor adamlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tuhaf bir şekilde ilgimi çekiyordu bu cinayet. Belki kızımla bağlantısı bulunabileceğini düşündüğümden, ama başka bir nedeni daha vardı: Görkemli bir suçtu bu. Kurbanın profesyonelce öldürülmesi, olay yerinde oluşturulan mizansen... Mesleki bir önseziyle bu cinayeti bir tür meydan okuma olarak görüyor, bu kanlı, bu cüretkâr adeta küstahça davranışın bedelini ödetmek istiyordum.
Karanlığın her aşamasından geçtim, akan kanın sesini duydum, ölümün serinliğini damarlarımda hissettim. İnkâr etmiyorum, vahşetle yıkanan o saf hakikati sevdim. Bedenim gençleşti, ruhum arındı, benliğimden yeni bir benlik çıkardım. Yıllarca bana yoldaşlık etmiş korkunç anıların verdiği eziklikten bahsetmiyorum. Onlar çok gerilerde kaldı. Bir yılanın kabuk değiştir mesi gibi kurtuldum o utançtan.
8 marta bir gün kala kız çocuklarını düşünüyorum ben yine. Hani o 'küçüğün rızası vardı' denilip evlendirilen küçük kız çocukları. Hani küçükken tacize uğrayıp bunu yıllarca içinde tutan, büyümemiş küçük kız çocukları. Savaşta esir düşüp zevk malzemesi yerine konulan o küçük kız çocukları. Dışarıya çıkacakken yanında bir erkek bulunsun denilen kız çocukları. Yanında bir erkek bulunduğunda da namusu kirlenmiş gözüyle bakılan kız çocukları. Hayalleri katledilen kız çocukları.
Anneleri tarafından önemsenmeyen kız çocukları. Babaları tarafından sevilmeyen kız çocukları. Hatta babası öldüğünde ağlamak yerine sevinen kız çocukları...
Geleceğin kadınları, güzel kızlarımız için daha parlak bir zihniyet bırakabilmemizi umuyorum.