Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Hayat bu işte. Çorbayı pişirirsin ama içmek nasip olmaz.
Reklam
Günler hep böyle geçecek,güneş hiç batmayacak,neşe de keder de hep aynı kalacak sanırız. Insanoğlu aldanıştadır.Güneş batar,yağmur kesilir,kuşlar yuvalarına çekilir. Hiç ummadığın anda bir dalga gelip kayığı devirir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Insan bir korkuyla ne kadar arkadaş olabilir?Saçma. Korku kucaklanmaz,ondan ancak kaçılır .Bir de korkuyu yenmek var.Ama ne mümkün.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Sakın görmek istemeyenler gibi kör olmayın.
Kanatlar vardır ,ankaları Kaf dağlarına götürür ;kanatlar vardır,kuzgunları leşe kondurur.
Reklam