"Talih ne kadar güler yüz gösterirse göstersin,ömürlerinin son günü geçmeden insanlar mutlu saymamalı kendilerini;çünkü insan hayatı kararsız,değişkendir;ufacık bir eylem yüzünden bir halden başka bir hale geçiverir..."
Öncelikle ,yazarın diğer eserlerinin okuyupta bu kitaptan çok bir beklentiniz olmaması gerektiği. Diğer kitapları sadece 1 gün içerisinde bitirdim, sebebi ;gerek sürükleyicilik,gerekse içeriğinin beni birçok seti düşünmeye tekrar tekrar sevk etmesi oldu.Bu yüzden çok üzülerek olumlu bir inceleme paylaşamıyorum.