Kitaplarda okuduğun depresyon kelimesine bir cankurtaran simidi gibi sarılırsın. Çünkü nedense hepimizde, maddi olsun,manevi olsun ,bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır,bunu yapmazsak büsbütün çılgına döneriz.
"Peki,ne diye anlamadık demediniz öyleyse?Adamcağız kaç defa sordu da!.."dedi.
Köylü,içinden gelen bir gülüşü zapt etmek istiyormuş sandıracak kadar ciddi bir çehre ile:
"Aman beyim!"dedi,"Anlamadık diyelim de bir daha baştan mı anlatsın?"
Dört elle sarıldığımız birçok kıymetlerin;uğrunda,sahici bir insan gibi kalbimiz ve kafamızla yaşamayı feda ettiğimiz binlerce sözde mühim şeylerin ne kadar kolay fırlatılıp atılabileceğini bana öğreten Yusuf!Benden de sana selam olsun...