Ölümünün üstünden bunca zaman geçtikten sonra, şimdi dönüp bakınca, yaşam şeklimiz mucizevi geliyor bana, sadece ortak bir zihnin içindeki taş ve dişlilerin sessiz uyumuyla gerçekleştirilebilecek bir mucize.
-Evet belki de, dengemi kaybettim. Sorun ne bilmiyorum.
-Neşeni kaybettin, dedi hiç tereddütsüz.Neşemiz olmadan ölü sayılırız.
-Tekrar nasıl bulacağım peki?
-Neşeli olanları bul ve onların kusursuzluklarına dal.