Müberra

Arthur Schopenhauer "Aşk, doğanın türün devamı için bireye oynadığı bir oyundur." der. Yani Schopenhauer'a göre aşk, özünde biyolojik bir dürtüdür; doğanın zekice tasarladığı bir aldanıştır. Henüz bikaç yıllık evli olan iki arkadaşım var. İkisi de evlenmek için uzun süre ciddi çaba sarfettiler. Fakat şimdi ikisi de -Birbirlerinden habersiz ve bağımsız olarak- diyor ki "Evlilik çok da gerekli, heveslenecek bir şey değilmiş" Anlaşılan o ki Arthur Schopenhauer haklı :) 🤷🏻‍♂️
Duygu ve Düşünce
Müberra isimli okura yanıt verildi
Müberra
@talib_ul_ilm Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Ara ara fikirlerimi yeniden gözden geçiriyorum ben de. Bir süre daha aynı şekilde devam kararı aldım 😅
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arthur Schopenhauer "Aşk, doğanın türün devamı için bireye oynadığı bir oyundur." der. Yani Schopenhauer'a göre aşk, özünde biyolojik bir dürtüdür; doğanın zekice tasarladığı bir aldanıştır. Henüz bikaç yıllık evli olan iki arkadaşım var. İkisi de evlenmek için uzun süre ciddi çaba sarfettiler. Fakat şimdi ikisi de -Birbirlerinden habersiz ve bağımsız olarak- diyor ki "Evlilik çok da gerekli, heveslenecek bir şey değilmiş" Anlaşılan o ki Arthur Schopenhauer haklı :) 🤷🏻‍♂️
Duygu ve Düşünce
Müberra
Bahsettiğiniz konuyla ilgili son zamanlarda tekrar izlediğim iki video var. Tamer Ertangil Bey'in 3 yıl arayla çekilmiş iki videosu: "Yalnızlık- 1+1 Ev Hayali" ve "Yalnızlık 2.0" Youtube'da mevcut. Tamer Bey'in bahsettikleri ve kanalın izleyicilerinin yorumları kaliteli gerçekten. Tavsiye ederim.
Şanslı'm kayıp...
Kızımı bu fotoğrafla tanımıştınız. Yine bu fotoğrafla içimdeki acıyı sizle paylaşmak istedim. Havalar sıcakken kapı ve camları açık bıraktığım halde evden gitmeyen kızım, bu sabah namazı vaktinden beri evde yok. İçim yanıyor, hiç bu kadar üzülmemiştim. Hiç bu kadar kendimi çaresiz hissetmemiştim. Lütfen dua edin de gelsin. Kafayı yemek üzereyim, nefes alırken bile canım yanıyor. Sizden sadece dua istiyorum
Müberra
İnşallah en kısa zamanda evine geri döner 🥺
Farkındayım..
🪻 Bu kızı yeniden büyütmeliyim Kor ateşlerde yürütmeliyim Değirmenlerde öğütmeliyim Farkındayım, farkındayım! Kazanmalı, kaybetmeliyim Aşk uğruna harp etmeliyim Bu kızı yeniden büyütmeliyim Farkındayım, farkındayım! 🪻
Sayfa 17 - Metis Yayınları·Kitabı okudu
Şiir
Müberra
Ne gemiler yaktım, ne gemiler yaktım 💫