Kızımı bu fotoğrafla tanımıştınız. Yine bu fotoğrafla içimdeki acıyı sizle paylaşmak istedim. Havalar sıcakken kapı ve camları açık bıraktığım halde evden gitmeyen kızım, bu sabah namazı vaktinden beri evde yok. İçim yanıyor, hiç bu kadar üzülmemiştim. Hiç bu kadar kendimi çaresiz hissetmemiştim. Lütfen dua edin de gelsin. Kafayı yemek üzereyim, nefes alırken bile canım yanıyor. Sizden sadece dua istiyorum